
24.11.2025
Оновлено порядок ведення Реєстру скарг на рішення та дії органів ліцензування
13 листопада набули чинності зміни до Порядку ведення Реєстру розгляду скарг здобувачів ліцензій, ліцензіатів на дії (бездіяльність) органів ліцензування щодо порушення законодавства у сфері ліцензування.
Зазначеними змінами удосконалено та автоматизовано розгляд скарг підприємців на дії, бездіяльність та рішення органів ліцензування. Тепер усі скарги оброблятимуться в інформаційно-комунікаційній системі, яка забезпечує централізоване збирання та оброблення даних. Інформація про скаргу та заявника, подана електронними засобами, автоматично вноситиметься до реєстру одразу, без участі посадовців. Реєстр даватиме змогу відстежувати скарги не лише на дії чи бездіяльність органів ліцензування, а й на їхні рішення.
Серед іншого визначено, що об'єктами Реєстру є скарги.
Ведення Реєстру здійснюється з використанням Єдиної державної електронної системи дозвільних документів шляхом:
- Внесення відомостей про об'єкти Реєстру;
- Ведення обліку, оброблення та систематизації відомостей про об'єкти Реєстру;
- Внесення змін до відомостей про об'єкти Реєстру;
- Відображення відповідних актуальних відомостей у Реєстрі в порядку його електронної інформаційної взаємодії з іншими державними реєстрами та державними електронними інформаційними ресурсами;
- Виключення з Реєстру відомостей про об'єкти Реєстру.
Публічним реєстратором є посадова особа ДРС, до повноважень якої належить внесення до Реєстру відомостей про об'єкти Реєстру та інші дії, пов'язані з веденням Реєстру.
Створювачем реєстрової інформації Реєстру є здобувач ліцензії, ліцензіат, який подає скаргу до Експертно-апеляційної ради з питань ліцензування.