Новини

04.09.2024

Що робити пасажирським автобусним перевізникам-ФОПам, щоб забронювати своїх співробітників?

На конференції МАПА, присвяченій порядку отримання статусу критично важливих підприємств для перевізників, звучало питання, чи може перевізник-ФОП отримати статус «критично важливий»?

Питання актуальне, адже, за даними МАПА, близько 70% компаній-перевізників здійснюють господарську діяльністьо ця йяк ФОП.

▪️ внутрішні перевезення пасажирів автобусами здійснює 12,28 тис. компаній, з яких майже 4 тис. — це ТОВ, а 8,28 тис. компаній — це ФОП:

▪️ міжнародні перевезення пасажирів автобусами здійснює трохи більше 3 тис. компаній, з яких 1 тис. — це ТОВ, а майже 2 тис. — ФОП.

І якщо перевізники, зареєстровані як ТОВ, сьогодні можуть забронювати своїх співробітників, керуючись постановою КМУ 76 або наказом Мінінфраструктури 303, то компанії-ФОП не мають такої можливості.

Так що робити перевізникам-ФОПам? 


Порада від МАПА — створювати ТОВ. По-перше, цей варіант має чіткі, хоч і довготривалі, часові проміжки.

По-друге, Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури пообіцяло розглянути питання щодо процедури переходу ФОП на ТОВ, а також процедуру внесення змін до дозволів/ліцензій на здійснення пасажирських перевезень у зв’язку зі зміною форми здійснення господарської діяльності. Тобто в майбутньому перевізникам у статусі ФОП можна очікувати спрощену процедуру переоформлення дозволів.

Більше деталей у блозі директорки МАПА Альони Векліч для NV